Bijna..

30 juli 2016 - Tegelen, Nederland

ruslandBijna is het zover, nog een paar nachtjes slapen en dan gaan we op ons nieuwe, spannende avontuur naar Rusland.

Deze keer een citytrip naar Moskou en
st. Petersburg, wellicht later nog eens een hele rondreis met Siberië erbij.
De visums zijn aangevraagd en de tickets zijn binnen.
Voor diegenen die graag onze vlucht volgen:

Heenreis: vlucht KL903 vertrek 11.45 van Schiphol naar Moskou
Terugreis: vlucht KL1396 vertrek 17.30 van st. Petersburg naar Schiphol

Waarom Rusland? Die vraag kregen we al heel vaak de laatste tijd.

Nou, Rusland heeft met name mij (Frank), net als China, al vanaf mijn jonge jaren al geprikkeld. Ik heb in mijn jeugd al veel gelezen, o.a. de romans van Konsalik waarin Rusland natuurlijk geromantiseerd wordt. Maar toch, Rusland heeft iets waar wij door aangetrokken worden.

En de wodka natuurlijk, die mogen we natuurlijk ook niet vergeten haha...

Dan is er nog de drive van Norma en mijzelf dat niet alleen "standaard" reizen willen maken, maar ook reizen naar bestemmingen die niet zo voor de hand liggen ondernemen.

Ik hoop dat je onze avonturen ook nu weer volgt en dat ze ook interessant zijn.

Da Sviedaanja

vuul plezeer
  4. Van parijs piet:
    30 augustus 2016
    Beste Frank. Leuk om onze reis nog eens te 'herbeleven'. Puik werk. Heb je emailadressen van andere mensen van de groep want we wilden graag nog een bedankje sturen naar onze Nederlandse reisgezellen.
  5. From Russia with love:
    31 augustus 2016
    Hoi Piet, ik heb alleen van Marijke het mailadres. Wellicht heeft zij meer adressen.
    Kun je mij jouw mailadres ook sturen, dan kunnen we nog contact houden.